جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق| پای قلعه‌نویی در میان است؟

  • کد خبر: ۲۰۲۱۳۳
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
احضار هاشمی‌نسب به کمیته اخلاق| پای قلعه‌نویی در میان است؟
مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال به کمیته اخلاق احضار شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان میهمان گل‌گهر بود که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. پس اتفاقاتی که در بازی روز گذشته رخ داد و اظهارنظر مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال در مورد اینکه بیانیه‌های تیم سیرجانی در تهران صادر می‌شود، کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال وی را احضار کرد.


بررسی‌ها حاکی از آن است که شنبه ۹ دی ماه کمیته اخلاق در این مورد نشستی برگزار می‌کند و هاشمی‌نسب قرار است برای پاسخگویی در نشست آتی کمیته اخلاق حاضر شود. احتمال دارد به دلیل اینکه هاشمی‌نسب به طور غیر مستقیم به امیر قلعه‌نویی و ارتباطاتش با تیم گل‌گهر اشاره داشته به کمیته اخلاق احضار شده باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->